.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار لاريجانی و باهنر با ميرحسين موسوی

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي از ديدار لاريجاني و بخشي از اعضاي طيف اصولگرا با ميرحسين موسوي خبر داد.

محمدصادق جوادي‌‏حصار با بيان اينکه موضوع حضور ميرحسين موسوي در صحنه انتخابات را بايد از دو جهت بررسي کرد، توضيح داد: اين سوال که با توجه به وضعيت سياسي و اقتصادي کشور، چه ضرورتي دارد که ميرحسين درانتخابات حضور يابد و چه کمکي به اين عرصه مي‌‏کند، به تشخيص خودش بستگي دارد و خود ميرحسين بايد بفهمد که تا چه اندازه مي‌‏تواند ايفاگر نقش باشد.

وي با طرح اين سوال که از نگاه سياسي و فعالان سياسي، ميرحسين موسوي چه نقشي را مي‌‏تواند ايفا کند؟ ادامه داد: هر حرکتي که در جهت تغيير و شکستن بن‌‏بست سياسي موجود در کشور باشد را امري مبارک تلقي مي‌‏کنيم و زماني که اين تغيير از سوي افرادي صورت گيرد که قابليت ايجاد تحول با پشتوانه سياسي و فرهنگي را دارند، ارزش دوچندان مي‌‏يابد.

اين روزنامه‌‏نگار تصريح کرد: ميرحسين موسوي داراي صلاحيت‌‏هاي لازم است و در هر دوره از انتخابات شاهد هستيم که نمايندگان احزاب و گروه‌‏هاي سياسي به سراغ ايشان مي‌‏روند.

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي در عين حال نسبت به افرادي که به سراغ ميرحسين موسوي مي‌‏روند و وي را دعوت به حضور مي‌‏کنند، ابراز عقيده کرد: بايد دانست طراحان حضور موسوي با چه پيش‌‏زمينه و آرماني به دنبال آمدن وي هستند.البته با توجه به سابقه، هوش و ذکاوتي که از موسوي سراغ داريم، اگر افرادي با انگيزه‌‏هاي خاص به سراغ ايشان بروند، ناکام مي‌‏مانند.ميرحسين موسوي فردي کارآزموده و سرد و گرم چشيده است و از تمام زواياي سياست ايران اطلاع دارد.

عضو شوراي مرکزي حزب اعتماد ملي با بيان اينکه حضور موسوي در عرصه انتخابات امر مبارکي است، در عين حال به چند پرسش در اين مورد اشاره کرد و گفت: بايد مشخص شود که موسوي از سوي جبهه اصلاحات کانديدا مي‌‏شود يا خير، که ما اميدواريم اين اتفاق بيفتد و موسوي کانديداي جبهه اصلاحات باشد و همچنين بايد مشخص شود که اگر ميرحسين از ناحيه اصلاح‌‏طلبان کانديدا شود، به اصول اين جريان پايبند خواهد بود يا به صورت فراگير و مورد توجه دو جناح وارد انتخابات مي‌‏شود.

اين روزنامه‌‏نگار خاطرنشان کرد: طبق اطلاعاتي که تاکنون رسيده است، ميرحسين موسوي تمايلي براي کانديداتوري ندارد اما کساني مانند لاريجاني و باهنر که با ايشان ديدار کردند، حضور وي را نفي نکردند.

جوادي حصار تصريح کرد: مصادره کردن ميرحسين موسوي به عنوان يک سرمايه ملي به نفع خواسته‌‏هاي سياسي، مناسب ارزيابي نمي‌‏شود./ایلنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.125 seconds.